دانلود کتاب من او را دوست می داشتم

«من او را دوست داشتم» نوشته آنا گاوالدا(-۱۹۷۰)، نویسنده فرانسوی است. این رمان داستان خانواده‌ای است که پدر خانواده به‌طور ناگهانی همسر و دو دخترش را ترک می‌کند و ماجراهایی را رقم می‌زند که موجب واکاوی و شناسایی شخصیت واقعی پدر، مادر و روابط آن‌ها در طول زندگی مشترکشان می‌شود. گفت وگویی طولانی میان زنی جوان و پدرشوهرش است. پدرشوهر به او می‌گوید چگونه عشق بزرگش را به دلیل اشتباهاتش از دست داده است. نویسنده با توانایی عظیمش در درک احساسات دیگران، اشتیاق مرد متاهل را به یک زن جوان، مشاجرات روحی و انصرافش را به زیبایی به تصویر می‌کشد؛ کندوکاوی تکان دهنده در زندگی شخصی و کمکی پر از همدردی برای عروس خودباخته.

 

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Search Results Web results دانلود کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - فیدیبو https://fidibo.com › book › 7343-کتاب-من-او-را-دوست-دا... Translate this page Rating: 3.9 - ‎142 votes خرید و دانلود کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا مترجم الهام دارچینیان از نشر قطره. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، ... دانلود کتاب من او را دوست داشتم | آنا گاوالدا | طاقچه https://taaghche.com › ... › رمان › من او را دوست داشتم Translate this page Rating: 3.7 - ‎56 votes «من او را دوست داشتم» نوشته آنا گاوالدا(-۱۹۷۰)، نویسنده فرانسوی است. این رمان داستان خانواده‌ای است که پدر خانواده به‌طور ناگهانی همسر و دو دخترش را ترک می‌کند و ... دانلود کتاب من او را دوست داشتم | کتاب - Ketab.io https://ketab.io › book › من-او-را-دوست-داشتم Translate this page دانلود کتاب من او را دوست داشتم به فارسی من او را دوست داشتم نوشته آنا گاوالدا با لینک مستقیم بصورت فایل PDF. این کتاب را بصورت کاملا رایگان از سایت کتاب ... دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم - آنا گاوالدا - کتابراه دانلود رایگان کتاب من او را دوست داشتمxدانلود کتاب من او را دوست داشتمxدانلود کتاب من او را دوست داشتم آنا گاوالداxدانلود کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالداxدانلود کتاب من او را دوست داشتمpdfxدانلود کتاب من او را دوست می داشتم ... › داستان و رمان خارجی Translate this page کتاب صوتی من او را دوست داشتم نخستین رمان آنا گاوالدا نویسنده‌ی فرانسوی است که با زبانی روان، روزمرگی‌های زندگی انسان را در قالب کلماتی زیبا و به شکل داستانی ... کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - نوار https://www.navaar.ir › ... › داستان و رمان خارجی Translate this page Rating: 4.4 - ‎152 votes کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش نمایید. حجم دانلود‎: ‎190 مگابایت    ناشر صوتی‎: ‎نوین کتاب گویا سال انتشار صوتی‎: ‎1396    نویسنده‎: ‎آنا گاوالدا, دانلود رایگان کتاب «دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد» اثر ... farhang-press.com › خانه › کتابخانه Translate this page Jul 2, 2018 - دانلود رایگان کتاب «دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد» اثر «آنا گاوالدا» ... وقتی چهارده ساله شد، والدینش ازهم جدا شدند، او نزد یکی از خاله هایش رفت ... pdf+ دانلود رایگان کتاب من او را دوست داشتم - باشگاه خبرنگاران yyjc.ir › book › خرید-کتاب-داستان-جهان › دانلود-رایگان... Translate this page Dec 17, 2017 - دانلود رایگان pdf کتاب من او را دوست داشتم نوشته (ترجمه) آنا گاوالدا الهام دارچینیان قطره. داستان ,کتاب های آنا گاوالدا, کتاب های الهام دارچینیان, کتاب ... من او را دوست داشتم نسخه pdf - کتابخانه دیجیتالی تبیان https://library.tebyan.net › Viewer › pdf Translate this page من او را دوست داشتم نسخه pdf. لطفا منتظر باشید ... صفحه اصلی تبیان · شبکه اجتماعی · مشاوره · آموزش · فیلم · صوت · تصاویر · حوزه · کتابخانه · دانلود · وبلاگ ... pdf کتاب من او را دوست داشتم | جنگلبان https://jangalban.net › downloads › tag › pdf-کتاب-من-ا... Translate this page کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا این رمان یکی از آثار آنا گاوالدا است که در مقدمه ... داشتم رمان بسیار زیبا ، واژه های بسیار ساده ، بسیار پرورده ، و به جا [...] دانلود. دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم از آنا گاوالدا :: پرتال ... audiobook.blog.ir › دانلود-کتاب-صوتی-من-او-را-دوست-... Translate this page Aug 12, 2015 - کتاب صوتی من او را دوست داشتم .: نویسنده: آنا گاوالدا / راوی: مرجان :. برای دانلود رایگان دکلمه به ادامه مطلب مراجعه کنید. کتاب من او را دوست داشتم ketabnak.com › ... › دیگر نویسندگان (خارجی) Translate this page Jun 16, 2011 - کاپریلا. نسخه ها. نقدها. نقد کتاب من او را دوست داشتم ش خرداد ۱۳۹۰ توسط Tiba .... میشه یه لینک دانلود بزارید حداقل؟! خوب من این کتابو میخوام! نقل قول. دانلود کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - یوسافت usofts.ir › دانلود-کتاب-من-او-را-دوست-داشتم-اثر-آنا - Translate this page دانلود کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا با فرمت pdf و ترجمه شده به زبان فارسی از رمان های خارجی جذاب و عاشقانه می باشد. دانلود کتاب صوتی دوستش داشتم » کتابخانه رایگان تاریخ ما https://pdf.tarikhema.org › PDF › دانلود-کتاب-صوتی-د... دانلود کتاب من او را دوست داشتمxدانلود کتاب من او را دوست داشتمpdfxدانلود کتاب من او را دوست داشتمxدانلود کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالداxدانلود کتاب من او را دوست داشتم آنا گاوالداxدانلود رایگان کتاب من او را دوست داشتمxدانلود رایگان کتاب من او را دوست داشتمxدانلود کتاب من او را دوست می داشتم کتاب «دوستش داشتم» پیش از این و با عنوان «من او را دوست داشتم» توسط «الهام دارچینیان» منتشر شده، که اکنون ترجمه این کتاب به قلم «ناهید فروغان» پیش روی ... خرید کتاب من او را دوست داشتم نوشته آنا گاوالدا از انتشارات قطره ... https://shahreketabonline.com › ... › من او را دوست داشتم Translate this page خرید کتاب من او را دوست داشتم نوشته آنا گاوالدا از انتشارات قطره، الهام دارچینیان، در شهر کتاب آنلاین.داستان جهان، داستان های فرانسه قرن 20. من او را دوست داشتم - نوین‌ کتاب - خرید و دانلود انواع کتاب‌ صوتی novinketab.com › shop › من_او_را_دوست_داشتم Translate this page از او تا کنون چندین رمان کوتاه به فارسی برگردانده شده است. یکی از رمان‌های مشهور و پرفروش این نویسنده فرانسوی «من او را دوست داشتم» می‌باشد که توسط الهام ... کتاب صوتی من او را دوست داشتم - آنا گاوالدا - آدیولیب https://audiolib.ir › ... › کتاب صوتی من او را دوست داشتم Translate this page کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا ترجمه مینا آذری با صدای مریم پاک ذات کلوئه قهرمان کتاب «من او را دوست داشتم» زنی‌ست که ... دانلود کتاب در اپلیکیشن ... «من او را دوست داشتم» کتابی که آن را زمین نخواهید گذاشت - فردا https://www.fardanews.com › news › من-او-را-دوست-داش... Translate this page Feb 2, 2017 - این کتاب که گفتگویی طولانی است بین کلوئه و پدرشوهرش اگرچه داستان به ... کافی است همین چند صفحه از کتاب «من او را دوست داشتم» را شروع کنید تا ... دانلود آلبوم بی نام چاوشی / جدیدترین آلبوم چاوشیدانلود سریال جذاب مانکن با ...